• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

FAQ

Rozwiń wszystkie
Firmy szkoleniowe
  1. Jakie warunki trzeba spełnić by zostać Partnerem EduBroker?

    Aby zostać Partnerem EduBroker należy spełnić trzy warunki:

    1. Umówić się na spotkanie z przedstawicielem EduBroker
    2. Przedstawić listę referencyjną (minimum 6 kontaktów)
    3. Podpisać umowę partnerską
    4. Zaprosić przedstawiciela EduBroker na szkolenie otwarte (dotyczy firm, które organizują szkolenia otwarte)
  2. Jakimi kryteriami kierują się Doradcy EduBroker przy preselekcji firm szkoleniowych do konkretnego projektu?

    Najważniejszymi kryteriami są te wynikające z rozmowy z klientem. To klient wyznacza czynniki które determinują nasz wybór. Każde zlecenie jest inne i podlega innym kryteriom doboru oferenta.

  3. Kto podpisuje umowę z Klientem i wystawia fakturę za zrealizowane szkolenie – firma szkoleniowa czy EduBroker?

    Umowę z Klientem podpisuje firma szkoleniowa, także firma szkoleniowa wystawia fakturę Klientowi za zrealizowane szkolenie.

Klienci
  1. Czym jest usługa EduBroker?

    Nasza usługa polega na rekomendowaniu sprawdzonych oferentów szkoleń biznesowych. Jesteśmy firmą doradczą, która dzięki monitorowaniu rynku szkoleniowego posiada pokaźną wiedzę na temat funkcjonujących na rynku dostawców szkoleń biznesowych.

  2. Do kogo skierowana jest usługa EduBroker?

    Nasze usługi kieruje głównie do pracowników działów HR w firmach oraz do osób zarządzających firmami, które szukają sprawdzonych dostawców szkoleń i chcą skorzystać z opinii niezależnego doradcy szkoleniowego.

  3. Z jakimi tematami szkoleń mogę zwrócić się do EduBroker?

    Zapraszamy do kontaktu z nami jeśli poszukujecie Państwo dostawcy szkolenia zamkniętego z dowolnej tematyki. Największe doświadczenie i orientację na rynku posiadamy w następujących obszarach:

    • zarządzanie,
    • sprzedaż,
    • obsługa klienta,
    • marketing i PR,
    • umiejętności osobiste.

    Oferta rynku szkoleniowego jest najbogatsza w powyższej tematyce, tym bardziej najtrudniej jest dokonać wyboru spośród działających oferentów. Z nami wybór oferenta będzie krótszy i poparty rekomendacją innych a przez to wysoki jakościowo. 

  4. W jaki sposób mogę zgłosić swoją potrzebę szkoleniową?

    Wystarczy napisać do nas maila lub zadzwonić w celu przedstawienia potrzeby szkoleniowej. My zadamy szereg ważnych pytań i w ciągu kilku dni przedstawimy naszych zdaniem najlepszych oferentów.

  5. Ile ofert otrzymam od EduBroker?

    Standardowo przygotowujemy trzy oferty, których wybór uzasadniamy dodając komentarz brokerski.
    Dzięki temu dowiadują się Państwo czym kierowaliśmy się przy preselekcji firm szkoleniowych.

    Zawsze istnieje możliwość poszerzenia liczby oferentów, jeśli jest taka potrzeba po stronie klienta. Elastycznie dostosowujemy się do Państwa oczekiwań.

  6. Ile czasu trwa oczekiwanie na oferty?

    Optymalny czas jaki potrzebujemy na preselekcję i przygotowanie ofert to 5 dni.

  7. Jakimi kryteriami kierują się Doradcy EduBroker przy preselekcji firm szkoleniowych do konkretnego projektu?

    Najważniejszymi kryteriami są te wynikające z rozmowy z klientem. To klient wyznacza czynniki które determinują nasz wybór. Każde zlecenie jest inne i podlega innym kryteriom doboru oferenta. Im więcej informacji uzyskamy od Klienta tym sprawniej i trafniej dobierzemy odpowiedniego dostawcę szkolenia.

  8. Czy musze wybrać jedną z przedstawionych ofert?

    Klient nie ma obowiązku wyboru oferty. Może wziąć ją pod uwagę, ale nie musi. Klient może poszukiwać oferenta niezależnie od usługi EduBroker. Chcemy być dla Państwa niezależnym „głosem doradczym”, który wspiera w skutecznym procesie zakupu szkoleń zewnętrznych.

  9. Ile kosztuje usługa EduBroker?

    Nasz usługa dla Klientów czyli firm poszukujących sprawdzonych dostawców szkoleń jest bezpłatna.

  10. Skoro usługa jest bezpłatna to na czym zarabia EduBroker?

    Nasz zysk wynika z prowizji jaką dzielą się z nami firmy szkoleniowe. Warunki współpracy z oferentami szkoleń są jednolite dzięki czemu gwarantujemy obiektywizm naszej usługi i rzetelną obsługę.

  11. Co się dzieje w chwili wyboru przeze mnie jednego z przedstawionych oferentów?

    Po dokonaniu wyboru przez klienta przekazujemy dane kontaktowe obu stronom by dokończyły kwestie organizacyjno-merytoryczne. Cały czas jesteśmy w kontakcie zarówno z oferentem szkoleń jak i z klientem. Monitorujemy cały proces i jesteśmy do dyspozycji.
    Po zrealizowanym szkoleniu sprawdzamy pozom zadowolenia klienta z przeprowadzonego projektu.

  12. Czy mam możliwość spotkania się z wybranymi oferentami przed podjęciem decyzji?

    Tak. Jesteśmy zwolennikami bezpośrednich spotkań. Tylko podczas bezpośredniej rozmowy możliwe jest poznanie firmy i trenera a tym samym podjęcie świadomej decyzji.

    Oferta którą przedstawiamy jest pierwszym etapem w procesie wyboru najlepszej oferty. W naszym przekonaniu spotkanie jest niezbędnym elementem naszej usługi.

    Na życzenie klient możemy uczestniczyć w spotkaniach z firmami szkoleniowymi.