• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

Standardy brokerskie

Standardy pracy brokera zakładają rzetelne i bezstronne podejście, zarówno do firm szkoleniowych jak i do klientów.

Brokerstwo szkoleniowe to nowa usługa na rynku edukacyjnym w Polsce. Nasz udział w kształtowaniu rynku brokerskiego wiąże się z odpowiedzialnością, a co z tym związane z jednoznacznym określeniem celów i metod pracy brokera.

Nasze cele

  1. Dostarczanie odbiorcom szkoleń wysokiej jakości usług edukacyjnych
  2. Promowanie idei edukacji ustawicznej wśród pracodawców i pracowników
  3. Mobilizowanie oferentów szkoleń do podnoszenia jakości swoich usług
  4. Zapoznawanie odbiorców szkoleń z nowymi usługami oferentów szkoleń.
  5. Ułatwianie przepływu informacji pomiędzy oferentami szkoleń a odbiorcami szkoleń
  6. Uświadamianie odbiorcom szkoleń znaczenia badania potrzeb szkoleniowych i pomiaru efektywności szkoleń
  7. Stały monitoring rynku szkoleniowego w Polsce pod kątem potrzeb zleceniodawców i możliwości oferentów szkoleń.

Nasze metody

  1. Potwierdzanie referencji firm szkoleniowych
  2. Umożliwianie stałego przepływu informacji pomiędzy oferentem szkoleń a klientem
  3. Gruntowna analiza potencjału i możliwości oferentów szkoleń
  4. Bezpośredni kontakt zarówno z oferentami szkoleń jak i klientami
  5. Udział w szkoleniach otwartych i próbkach szkoleń
  6. Negocjowanie warunków
  7. Gruntowne poznanie oferty firmy szkoleniowej
  8. Wykorzystywanie wiedzy z zakresu edukacji dorosłych w doborze szkoleń
  9. Dokładne określenie kryteriów doboru oferty szkoleniowej
  10. Stała aktualizacja informacji dotyczących ofert szkoleniowych
  11. Informowanie oferentów szkoleń o przebiegu zlecenia
  12. Monitorowanie przebiegu zlecenia
  13. Weryfikacja opinii klienta i oferenta szkoleń po realizacji szkolenia