• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

Programy Lojalnościowe & Customer Experience – strategie oraz sposoby budowania lojalności III edycja

Programy Lojalnościowe & Customer Experience – strategie oraz sposoby budowania lojalności III edycja

Dzień dobry,

–  Od lat korzystam z Państwa usług i jestem bardzo zadowolony. Podoba mi się, że wprowadzacie cały czas nowe usprawnienia i wychodzicie naprzeciw moim oczekiwaniom. Zawsze polecam Waszą firmę swoim przyjaciołom, rodzinie i znajomym. Jestem lojalnym klientem. Czy mogę liczyć na jakąś specjalną propozycję, jakieś rabaty, dodatkowe usługi czy promocje?

– Nie prowadzimy tego typu działań

   Tego typu historie zdarzają się każdego dnia, jednak można ich uniknąć. Zapraszamy do udziału w  spotkaniu „Programy Lojalnościowe & Customer Experience”, gdzie będziemy dyskutować na podstawie prawdziwych historii, zdarzeń i doświadczeń klientów. Jesteśmy przekonani, że w gronie praktyków znajdziemy wspólnie wiele ciekawych rozwiązań.

KUP BILET