• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

NOWE TECHNOLOGIE I PSYCHOLOGIA DZIAŁU CONTACT CENTER

NOWE TECHNOLOGIE I PSYCHOLOGIA DZIAŁU CONTACT CENTER

Każdego dnia do pracy „na słuchawce” rusza kilkadziesiąt tysięcy ludzi w tym kraju. Idą jak do fabryki. Będą motywowani, coach’owani i premiowani za wyniki. Praca będzie od nich wymagać skupienia i koncentracji, a także stalowych nerwów i w niektórych przypadkach braku wyrzutów sumienia. To praca pod presją; czasu, klienta, przełożonego.

Średnia pracy na stanowisku pracownika Contact Center w inbound i outbound wynosi od pół roku do 3 lat. Tylko kilka firm w Polsce inwestuje w długoterminowe cele rozwoju i wsparcia pracowników, budując wieloletnie teamy. Szukając inspiracji do tego projektu rozmawiałem z managerami, którzy zatrudniają pracowników pracujących w CC 17 lat! Pozostali bronią się argumentem, że dostosowują się do tzw. rynku pracownika, bo teraz taki nastał i ludzie nadal kojarzą tę pracę jako tymczasową, więc duża rotacja składu jest wpisana w proces.

Nie wierzę w to ostatnie.

Żywię przekonanie, że doświadczeni pracownicy zarobią dla firmy więcej pieniędzy i że warto inwestować w ludzi budując Contact Center.

Dlaczego tak twierdzę? Bo sam pracowałem kilka lat w CC i miałem okazję prowadzić warsztaty sprzedażowe dla współpracowników.

Dzisiaj oddaję Państwu do oceny projekt, który powstał w wyniku setek rozmów z ludźmi w różny sposób powiązanymi z tym często niedocenianym działem wielu dużych polskich firm.

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcecie usiąść z nami przy stole i porozmawiać na temat psychologicznych aspektów tej pracy. Będziemy też omawiać nowe technologie, które zwiastują zmiany dla całej branży.

KUP BILET