• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

Motywacja i programy rozwojowe kluczem do budowania zaangażowania - II edycja

Motywacja i programy rozwojowe kluczem do budowania zaangażowania - II edycja

 

Wtorek, 14 listopad

9.30  Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników, wręczenie materiałów

10.00  Wychowaj sobie eksperta - jak obsadzać wyższe stanowiska, gdy na rynku brakuje kandydatów?

          • Inwestycja w proces rekrutacyjny z odroczonym zwrotem - zatrudniamy potencjał a nie wiedzę  i doświadczenie

          • Siła diagnozy - identyfikacja talentu zaczyna się od intuicji managera, ale potrzebuje obiektywnej weryfikacji

          • Talent ujawniony nie rozwinie się sam - przewodzić czy popychać?

          • Kultura organizacji jako punkt wyjścia do budowania programów rozwojowych

 Marta Pogorzelska, HR Manager – Boehringer Ingelheim

11.30  Przerwa na kawę

11.40   Programy talentowe – spektakularny początek, ale co dalej?

            • Z czym mierzymy się po kilku latach prowadzenia programów talentowych  – przykłady z rynku

            • Program rozwoju talentów w DHL po 3 latach  – lessons learned (business case)

            • Inny wymiar rozwoju talentów w grupie HiPo  – oczekiwania generacji Y i Z oraz sposoby badania potencjału

 Bogna Fridrich, Dyrektor HR BP / Katarzyna Czajka, Menedżer Centrum Rozwoju Kompetencji Pracowników – DHL

13.10  Przerwa na lunch

13.50  Oczywista nieoczywista rzecz-pieniądz. Czy wypłata może być benefitem?

          • Czy w pogoni za oryginalnymi benefitami nie zapominamy o podstawowych potrzebach pracowników?

          • Kultura organizacyjna Blue Media

          • Poszukiwanie złotego benefitu, czyli jak zmotywować i utrzymać pracowników?

          • Autonomia wypłacania pensji przez pracownika, atut czy zagrożenie?

          • Nowe spojrzenie na temat wynagrodzenia widzianego jako wartość dodana

 Dominika Kotuła-Gibas, HR Manager / Małgorzata Jurkiewicz, HR Specjalista – Blue Media

15.20  Przerwa na kawę

15.30  Leadership Potential Identification czyli jak identyfikować i rozwijać kompetencje liderskie pracowników

          • Skąd pomysł na stworzenie programu?

          • Co chcieliśmy osiągnąć?

          • Jak działaliśmy?

         • Kogo zaangażowaliśmy? 

         • Czego się nauczyliśmy?

 Monika Orzechowska, HR Business Partner  – Nordea

Środa, 15 listopad

9.00  Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników, wręczenie materiałów

9.30  Kluczem do sukcesu budowania skutecznych organizacji jest dziś zaangażowanie każdego  z pracowników

          • Po co prowadzimy badania zaangażowania 

          • Jak przygotować plan działania w oparciu  o wyniki

          • Inicjatywy i komunikacja wewnętrzna

          • Rola lidera

          • Jak mierzyć sukces

 Andrzej Borczyk , HR Dyrektor – Grupa Żywiec

11.00  Przerwa na kawę

11.10  Programy motywacyjne dla działu sprzedaży  – nagrody finansowe czy po za finansowe?  Oto jest wyzwanie dla działu HR

          • Czy wiek uczestników programu ma znaczenie?

          • Katalog nagród – co oferuje rynek? Co polecają uczestnicy spotkania (wymiana doświadczeń)

          • Plusy i minusy nagród finansowych  i poza finansowych

          • Program motywacyjny szyty na miarę

 Małgorzata Jasińska – Bulzacka, Specjalista  ds. Programów Motywacyjnych – Provident

13.10  Przerwa na lunch

13.50  Narzędzia zwiększające efektywność wdrożenia kompetencji ze szkolenia menedżerskiego  – case study

          • Cel i założenia szkolenia menedżerskiego dla pracowników biura (kluczowe kompetencje), profil uczestników

          • Proces rozwoju umiejętności menedżerskich  w szkoleniu JMDiF

          • Efektywność i rezultaty wykorzystania poszczególnych elementów procesu (telekonferencje, zadania przedszkoleniowe i wdrożeniowe, spotkania z przełożonymi, spotkanie finałowe)

          • Podsumowanie rezultatów tegorocznej edycji szkolenia menedżerskiego

 Katarzyna Kaźmierczak, Młodszy Manager ds. Szkoleń – Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja

15.20  Przerwa na kawę

15.30  Programy rozwojowe szyte na miarę, czyli jak budujemy zaangażowanie młodych ludzi

         • Programy rozwojowe w Tesco wczoraj i dzisiaj 

         • Na czy czym polega Strategia dla Młodych Tesco

         • Podejście Tesco do aktywności i programów rozwojowych w ramach Strategii dla Młodych

 Karolina Zadęcka, CE People Programme Manager – Tesco

17.00 Zakończenie spotkania i wręczenie certyfikatów

PRELEGENCI

  Katarzyna Czajka, Menedżer Centrum Rozwoju Kompetencji Pracowników – DHL

Posiada doświadczenie we współpracy z kilkudziesięcioma organizacjami w projektach HR, polskich i międzynarodowych, z różnych sektorów: FMCG, Retail, Finansowym, Produkcyjnym, Logistyce. Specjalizuje się w obszarze zarządzania talentami, programach rozwojowych, budowaniu modeli kompetencyjnych, systemów oceny okresowej, ścieżek karier  i rozwoju, a także diagnostyce indywidualnej oraz coachingu. 

Dominika Kotuła-Gibas, HR Manager – Blue Media

Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, studiów podyplomowych z zarządzania zasobami ludzkimi na Politechnice Gdańskiej oraz controllingu personalnego w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Zawodowo zajmuje się uszczęśliwianiem i dbaniem o dobrostan pracowników Blue Media pod względem  psycho – fizycznym. Prywatnie stara się łączyć życie rodzinne z pasją do biegów średnio i długodystansowych.

Bogna Fridrich, Dyrektor HR BP – DHL

Zarządza zespołem HR Business Partnerów i jest wewnętrznym konsultantem HR dla najwyższej kadry menedżerskiej.  Od kilkunastu lat związania ze strukturami HR międzynarodowych korporacji oraz polskich Spółek Giełdowych. Prowadziła projekty wdrażania rozwiązań nowoczesnego HR, programy rozwoju talentów oraz rozwoju przywództwa. Za projekt Grywalizacja w rozwoju przywództwa zdobyła dla PZU 1 nagrodę w konkursie HR Innovator 2015. Certyfikowany trener, coach i mediator. Przeprowadziła wiele szkoleń doskonalących umiejętności z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi i przywództwa. Entuzjasta modelu Ailge HR i nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych.

Małgorzata Jurkiewicz, HR Specjalista – Blue Media

Uważa, ze najważniejsze w życiu są relacje z ludźmi, i to wokół nich zbudowała swoja karierę zawodowa. Obywatelka świata, zamieniła Nowy Jork na Gdańsk a międzynarodową korporację na Sopocka firmę Blue Media gdzie od dwóch lat jest specjalistką w dziedzinie rekrutacji, rozwoju pracowników i budowaniu relacji. Absolwentka Sopockiej Szkoły Wyższej i Metropolitan College w Nowym Jorku. Inspirują ją ludzie, sztuka i architektura. Miłośniczka podroży dalekich i bliskich.

Monika Orzechowska, HR Business Partner – Nordea

Od 2003 r. związana z bankiem Nordea, gdzie wspiera menedżerów i liderów w realizacji strategii biznesowej. Realizowała m.in. programy rozwoju kompetencji pracowników i menedżerów, projektowanie, wdrażanie i zarządzanie procesami HR, budowanie systemu ocen pracowniczych. Doradca w dziedzinie przywództwa, zarządzania talentami i planowania sukcesji, coachingu i informacji zwrotnej, wyznaczania celów, budowania relacji z pracownikami oraz zarządzania zmianami.

  Marta Pogorzelska, HR Manager – Boehringer Ingelheim

Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, od ponad dwunastu lat pracująca w obszarze HR. W latach 2009-2012 autorka serii artykułów z dziedziny HR dla czasopism pedagogicznych. Przez kilka lat związana z firmami telekomunikacyjnymi, gdzie odpowiadała za HR na poziomie regionu krajów wschodnich, następnie z branżą FMCG,  a od kwietnia 2015 pracująca jako HR Manager w Boehringer Ingelheim. Doświadczenie i praca w tak różnych branżach pozwoliła jej zaobserwować jedno – wszędzie najważniejsi powinni być ludzie, bo to od nich zależy sukces biznesowy każdej organizacji

Karolina Zadęcka, CE People Programme Manager – Tesco

Doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na Wydziale Zarządzania. Od dwunastu lat związana z HR.  W Tesco Polska zajmuje się zarządzaniem projektami w zakresie HR w sklepach oraz Centrach Dystrybucji na terenie Polski, Węgier, Czech i Słowacji. W ramach jej odpowiedzialności jest wdrożenie nowego programu Witaj w Tesco dla nowych pracowników oraz strategii rozwojowej dla ludzi młodych.

Małgorzata Jasińska – Bulzacka, Specjalista ds. Programów Motywacyjnych – Provident

Posiada wieloletnie doświadczenie związane z branżą finansową. W obszarze HR pracuje od 2005 roku. Zajmowała się systemami premiowymi, programami motywacyjnymi, ocenami pracowników, programami rozwojowymi dla pracowników o wysokim potencjale, Assessment Center. Od 2014 roku związana z Provident Polska S.A., gdzie odpowiada za tworzenie zasad systemu premiowego oraz kreowanie i zarządzanie systemem motywacyjnym dla Pracowników Działu Sprzedaży. Organizuje i koordynuje wyjazdy Incentive oraz inne wyjazdy o charakterze integracyjnym i motywacyjnym.

Katarzyna Kaźmierczak, Młodszy Manager ds. Szkoleń – Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja

Odpowiada za diagnozę, realizację i koordynację potrzeb rozwojowych pracowników Biura Głównego. Posiada kompetencje w używaniu narzędzi do pomiaru efektywności projektów rozwojowych (opartych o metodologię SEB). Przeszkoliła pracowników takich organizacji jak m.in.: Wedel, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Główny Urząd Statystyczny, Bank Pocztowy, Bank Zachodni WBK, Przewozy Regionalne, Postdata, Atagor, Technet, Giełda Papierów Wartościowych, Cemex, PGNiG. Andrzej Borczyk , HR Dyrektor – Grupa Żywiec Od ponad 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE. W 2008 roku Andrzej dołączył do firmy Diageo, gdzie pełnił funkcję Dyrektora HR na Polskę, a następnie także na rynki dystrybucyjne Europy Centralno – Wschodniej. Pod koniec 2010 roku dołączył do Microsoft na stanowisko Dyrektora HR realizując strategię rozwoju kapitału ludzkiego oraz koordynował szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. Do Grupy Żywiec Andrzej dołączył w kwietniu 2016 roku na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu.

KUP BILET