• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

e-Commerce w praktyce

e-Commerce w praktyce

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W SPOTKANIU?

Na temat e-commerce powiedziano już wszystko i nie powiedziano nic. Temat jest równie rozległy jak ocean. Możliwości wynikające z zastosowania sieci internetowej do zwiększenia sprzedaży i promocji marki są niepoliczalne. To obecnie najszybciej rozwijający się rynek w Polsce. Wciąż jednak wiele firm obawia się inwestowania pieniędzy w działalność internetową.

Dlaczego?

Właśnie nad tym się zastanowimy; czy wynika to z niedostatecznej wiedzy, braku wykwalifikowanych specjalistów, czy braku opłacalności?

W czasie dwóch dni, pokażemy przekrojowo świat promowania marki w sieci wewnątrz dużych organizacji. Omówimy szczegółowo konkretne przypadki case’ów procesowanych przez praktyków. Podział na sekcje tematyczne umożliwi dobór tematów zgodnie z potrzebami uczestników.

Dodatkowo, po pierwszym dniu Kongresu, organizujemy spotkanie integracyjne w jednej z warszawskich restauracji. Będzie to idealna okazja do kontynuacji rozmów kuluarowych oraz umocnienia relacji biznesowych w nieco mniej formalnej atmosferze.

Do zobaczenia już 20. i 21.06.2017 r.

KUP BILET