• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

Call Contact Center - Skuteczne zarządzanie zespołem

Call Contact Center - Skuteczne zarządzanie zespołem

 Szanowni Państwo,

 Już 13-14 września w warszawskim centrum konferencyjnym Adgar Plaza odbędzie się kameralne spotkanie biznesowe skierowane do praktyków z wieloletnim doświadczeniem z obszaru Call Contact Center pt. „Skuteczne zarządzanie zespołem". Na całość wydarzenia składać się będzie 7 business case’ów następujących organizacji: Gothaer, ING Bank, Lex Med, Eniro Polska, Provident Polska, mBank oraz BEST. Po wnikliwym researchu oraz wielu ankietach przeprowadzanych na naszym ostatnim spotkaniu postanowiliśmy stworzyć specjalnie dla Państwa kolejną okazję umożliwiające praktyczną wymianę doświadczeń oraz konfrontację swojej wiedzy m.in. w takich tematach jak: Grywalizacja w CC, systemy motywacyjne, podnoszenie efektywności zespołu czy komunikacja w CC... Po każdym wystąpieniu pozostawiamy Państwu dodatkowe 30 minut na zadawanie pytań oraz dyskusje. Uczestnictwo niewątpliwie daje możliwość zainspirowania się przedstawianymi rozwiązaniami, spojrzenie z innej perspektywy na zagadnienia z którymi na co dzień mamy do czynienia, nawiązanie cennych kontaktów biznesowych. Na sali przewidujemy maksymalnie 17 uczestników. W związku z ograniczoną ilością miejsc serdecznie zapraszamy do rezerwacji już dzisiaj. Rezerwacja miejsca wynosi 2500 złotych, natomiast do końca lipca trwa cena promocyjna oferująca uczestnictwo w cenie 2000 złotych!

KUP BILET