• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

Marek Stączek

"Blisko rzeczywistości, daleko od fikcji"

Ghostwriter, mówca, trener, autor książek biznesowych. Pisze teksty wystąpień oraz książki z zakresu psychologii w biznesie. Prowadzi doradztwo w zakresie przygotowania do ważnych wystąpień oraz szkolenia i warsztaty z wykorzystaniem doświadczenia z własnej pracy zawodowej (przez cztery lata - Członek Zarządu). Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej, kreatywności. Jest autorem projektu rozwoju innowacji w organizacji - „Projekt 1:2:1”. Współpracuje m.in. z: Oracle, HP, Netia, Orange, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Radio Zet, Bayer, Novartis, Pfizer, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, Generali, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Coca-Cola, Mondelez, P&G.

Tematy wykładów:

  • Wykorzystanie humoru w wystąpieniu publicznym
  • "Storytelling jako sposób na skuteczność w rozmowie i prezentacji"
  • Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
  • Funkcjonowanie w zmianie
  • Prezentacja publiczna
  • Rozwój innowacji w firmie

Szkolenia:

  •  "Storytelling - rzecz o uwodzicielskiej sile fabuły. Szkolenie przygotowujące do opowiadania przekonujących i ciekawych historii.”
  • "Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych. Komunikatywnie - oryginalnie – przekonująco.”
  • Zarządzanie innowacją w zespole/dziale.
  • Sposób na funkcjonowanie w zmianie. Percepcja zmiany jako szansy.
  • Skuteczne zarządzanie zmianą. Jak praktycznie przewodzić w czasie transformacji?
  • Sześć typowych sytuacji trudnych i konfliktowych w kontaktach zawodowych
  • Skuteczne spotkania biznesowe. Od frustrującego zebrania, do twórczego i efektywnego spotkania.
  • Profesjonalna obsługa klienta. Sposoby na budowanie pozytywnych doświadczeń podczas spotkania.
  • Komunikacja interpersonalna. Sztuka dobrej komunikacji
  • Sztuka negocjacji w rozmowach
  • Budowanie zaangażowania zespołu/działu. Sesja budowania motywacji i tożsamości grupy
  • Wywieranie wpływu w pracy lidera. Elementy przywództwa
Osoby zainteresowane realizacją wykładu motywacyjnego ze współpracującymi z nami mówcami prosimy o kontakt z:

Inga Tymińska

Partner zarządzający
tel. (22) 877 35 38
e-mail: inga.tyminska(at)edubroker.pl